fredag 19. juni 2009

I farta på lekematta!

Nå er jeg nesten 6 måneder, og har fått smake både maisgrøt og risgrøt, sviskemos og fruktmos. Jeg er stort sett blid som ei sol, og jeg og mamma koser oss masse hjemme i Vestby! Jeg har en hel kasse med leker allerede, men det er jo mye artigere å leke med lokket til en plastboks, en avis, eller bleiepakke. Jeg utforsker leiligheten hele tiden, og ligger mest på magen, eller oppe på alle fire. Jeg har blitt kjempeflink til å gynge på knærne, eller stå på tærne med rompa i været. Jeg snur meg også rundt fra mage til rygg noen ganger, eller ruller plutselig flere ganger bortover golvet. Mamma tar meg med på treningssenteret, og der bruker jeg å krype under sofaen, leke, eller sitte på fanget og se film mens mamma trener.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar