lørdag 6. juni 2009

5 måneder - sprek jente!

Cecilia var nettopp på 5 måneders-kontroll, hvor hun ble målt til 7,5 kg og 67,5 cm, og fikk vaksine. Hun er veldig sprek og aktiv, ligger stort sett og turner på gulvet hele tida. :) Hun gynger på knærne, og løfter seg på alle fire. Et par ganger har hun så kastet seg fremover og slått nesa i parketten, hyl! Aller helst ruller hun rundt på magen, både på stellebordet og i vogna.
Her er noen nye bilder av jenta vår, tatt med mobilkamera, for kameraet mitt er blitt ødelagt.

Smiler stort til pappa på stellebordet


Blid jente på vei til babykino på Ski Storsenter


I farta, opp og stå på alle fire!


Jeg slår mamma'n min i push-ups!


En - to - tre - fir'... noen bedre?


Konsert i Sofienbergparken under Musikkens dag,
koser oss sammen med Elin og Åsmund


Kos hos tante Elin på utekafè i Oslo


Tittei, her er jeg! Tar du bilder NÅ igjen?!


Jeg gjemmer meg for mamma og kameraet under
stuebordet, har rygget hit helt selv! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar