søndag 15. februar 2009

Familiebesøk fra Bodø

Cecilia har blitt ei skikkelig skravlebøtte, så nå skal hun få fortelle om de siste opplevelsene sine:

Denne uken har mormor vært på besøk, og til helga kom også morfar, onkel Andreas og pappa. Jeg har vært på 6-ukerskontroll på helsestasjonen (5200 g, 57.5 cm), og sovet masse i vogna ute på tur. Det har vært skikkelig kaldt og masse snø, fra -7 til -15 grader. Mamma og mormor tok meg med på shopping på Ski Storsenter (gjesp, jeg sov hele tida), og vi var på besøk hos mammas kolleger på Universitetet i Ås (gjesp igjen). Men hjemme har jeg vært mye våken, det var så mange gjester om skulle underholdes nemlig, og vi har koset og skravlet masse! :)

Mormor var veldig flink til å prate med meg, så etter jeg fant ut hvor gøy det var, ville jeg gjerne prate og smile til alle sammen. Jeg har fortsatt litt vondt i magen min av og til, og da er det spesielt godt å ligge på morfars skulder eller i mormors armer. Takk så mye for denne gang, jeg gleder meg til vi sees i påsken. En ekstra klem til favorittonkelen min som hadde tatt turen helt fra Danmark for å hilse på meg. I dag har vi vært hos kiropraktor, og besøkt Elin og Åsmund. :)

Mamma og pappa jakter på smilet.... :)

...skjønn :)


Første møte mellom mormor og Cecilia


De fant raskt tonen, og pratet masse i lag.


Morfar var også gøy å bli kjent med!


Onkel Andreas og en søvning Cecilia

Cecilia koser seg på leketeppet hun har lånt av Åsmund i kveld


Det var gøy å være hos kiropraktor Elisabeth!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar